53 Yaşındaki Dul Dükkan Sahibim Hacer Abla

Selam ben Mustafa. 38 yaşındayım, evliyim ve iki çocuğum var. Kayseride küçük bir market işletiyorum. Dükkan kira. Dükkan sahibim 53 yaşında Hacer abla adında dul bir kadın. Kocası 13 sene önce ölünce, Hacer abla yalnız kalmış, bidaha da evlenmemiş. Hacer ablanın elektrik, su, fatura işleri gibi, evindeki ufak tefek işleriyle de ben ilgileniyorum.Hacer abla birgün sabah saat 10 falan gibi markete geldi ve “Mustafa, evde temizlik yapacam, kanepeyi kaldıramadım, beraber kaldıralım.” deyip yardım istedi. “Az bi işim var Hacer abla, sen eve çık, ben işimi halledip gelirim.” dedim. 15 dakika falan sonra çıktığımda, Hacer abla iki büklüm, kapıyı açtı. Hacer abla beni geç gelir diye, kendisi kanepenin bir o tarafından bir bu tarafından çekerken belini incitmiş, ağrıdan doğrulamıyor. “Sen şöyle bir otur, dinlen. Ne yapılacaksa söyle ben yaparım.” dedim, koluna girdim, yardımcı oldum, çekyata uzanır gibi oturdu. Belini tutarak inleyip sızlıyor. “Ağrı kesici krem var çekmecede, onu getiriver.” dedi. Hemen gittim getirdim.Zavallı kadın ağrı kesici kremi beline sürmeye çalışıyordu. Valla aklımda kötü bir şey yoktu, “Abla istersen ver ben süreyim.” dedim. “Olur.” dedi yüzüstü yattı, kazağını yukarı çekti, etek kılıklı da bi şey vardı, onuda az aşağıya indirdi, götünün üstü az bir şey görünüyordu. Kremi sürdüm beline, başladım ovalamaya. Haydaaa… bembeyaz göt karşımda, hatta elimin altında, benim yarrak oldu mu keser sapı gibi! Benimkisi de nasıl krem sürmekse, ovalıyormuyum okşuyormuyum belli değil. Ellerim götünün çatalına doğru gidince, Hacer ablanın sızlaması birden kesildi. Kafasını döndürüp benim yarağa baktığını farkettim. Elimle yarrağımı saklamaya çalıştıysam da, “Çek elini ordan bakiim, ne saklıyorsun göreyim bir!” dedi. Elimi çekince, “Şöyle gel bir hele!” dedi. Geçtim önüne dikildim. Benim kalkmış yarağı görünce, “Anaahh, bu ne len böyle?” dedi. Övünmek gibi olmasın yarağım biraz büyüktür. “Ne olacak? Yarrak!” dedim.“Yarrak olduğunu biliyoz herhalde, getir bakalım, öyle çaktırmadan götümü okşaması değil…” deyip fermuarımı açtı, benim yarrağı çıkarttı, ağzına bi aldı, sanki vantuz gibi çekiyor. Öyle bi emiyor ki, benim yarak ağzında nerdeyse kayboldu. Bir ara emmeye ara verip, “13 yıldır yaraksızlıktan ben ne çekiyom biliyon mu sen?” deyip tekrar yalamaya devam etti. Nerdeyse Hacer ablanın ağzına boşalacaktım, yarrağımı ağzından zor kurtardım. “Madem öyle, bu işi tam yapalım.” deyip Hacer ablanın eteğini komple çektim çıkardım. Hacer ablayı itinalı bir şekilde sırtüstü yatırdım. Hacer ablanın donunu da çıkarınca, hafif kıllı amı kabak gibi ortaya çıktı. Bacak arasına girdim, amı sulanmaktan nerdeyse çamur haline gelmiş. Yarrağımı amına bir iki sürtüp sokmamla birlikte, Hacer ablanın bağırması bir oldu. Duraksadım, “Noldu? Acıdı mı?” dedim, “Hayır, hayır! Durma, devam et!” deyip elleriyle belime bi yapıştı, salmıyor. Yarrağımı amının içinde ileri geri oynatıyordum, Hacer abla birden inleyerek orgazm olmaya başladı.İlk defa öyle titreye titreye orgazm olan birini gördüm. Saçları falan mübalasız dikildi. Hacer ablanın titremesinden beni bir heycan sardı, “Ya, bende boşalacam galiba, çıkarayım mı?” dedim. “Manyakmısın, boşal çabuk içime!” deyince, bende amına patladım! Sonra üstünde yattım kaldım. Kenetlendik adeta. 5 dakika falan öyle kaldık. Sonra ben kalktım, “Hacer abla dükkanda kimse yok, ben aşağıya iniyorum.” dedim ve giyindim gittim. Hacer abla öğleden sonra dükkana geldi, bana tatlı yapıp getirmiş. “Akşama dükkanı kapatınca tekrar gel.” dedi. Bende “Hacer abla, akşama gelirsem bu sefer götünden sikerim!” dedim. “Yok yaa, senin yarak çok büyük! Ölen kocamda bi kere götümden sikmişti, çok acıdıydı…” falan dedi. “Hacer abla ben acıtmam, onun teknikleri var.” dedim. Hacer abla da, “Sen akşama gel de bakarız…” dedi ve gitti.Akşam dükkanı kapattım. Hemen ezcaneye gittim, bebe yağı ve geciktirici sprey aldım. Sonrada Hacer ablaya “Yukarı geliyorum!” diye telefon açıp dairesine çıktım. Hacer abla soyunmuş, evde beni bekliyor. Daha kapıdan girer girmez hemen dudaklarıma yapıştı. Hacer ablanın biciklerine de ben yapıştım. Koridorda ayakta 15 dakika falan seviştik. Sonra yatakodasına geçtik. Orda domalttım Hacer ablayı. Malaktan amına girip epeyce pompaladım. Amını sikerken, bebe yağını da götüne sürüp, parmaklarımla götünü baya bi gevşettim. Sonra çıkarttım amından yarağımı, başına biraz bebe yağı sürüp götüne dayadım. Derken bi kökledim, köklememle bağırması bir oldu. “Çıkar, çıkar!” diyor başka bir şey demiyor. Çıkarırmıyım? Köpek gibi kitlendim Hacer ablaya. Geciktirici sprey sıktığımdan dolayı, tam 35 dakika siktim götünü. Götü artık benim yarak gibi 2 yarak birden alacak duruma geldi. Boşalmam için yalvarıyor, “Hadi erkeğim boşal, perişan ettin beni, halim kalmadı, hadi boşal artık…” diye. Ben de gelmek üzereydim zaten, sarsıla sarsıla boşaldım.Artık Hacer ablanın canı nezaman yarak istese dükkana uğrayıp yukarı çağrıyor…
Kateqoriya: Mobil Sex Hikaye
Oxunub: 16 dəfə 2022-08-19 07:13:02
Müəllif: Turk Seks Hikayeleri
Hekayəni Bəyən: 4 ses
Ehtiraslı Erotik Hekayələr
Oxunub: 30 defe
Oxunub: 15 defe
Oxunub: 182 defe
Oxunub: 105 defe
Oxunub: 212 defe
Oxunub: 291 defe
Oxunub: 28 defe
Oxunub: 119 defe
Oxunub: 204 defe
Oxunub: 29 defe
Hekayə Əlavə Et
Erotik Hekayeler Azeri Seks Hekayeler Sex Hekayeler Seks Hekayeler Oxu Gelin Hekaye Erotik Hekaye Ehtirasli Hekaye Erotik Hekayeler Erotik Hekaye Sex Hekayeler Erotik Hekayeler 2021 2021 Seks Hekayeler Azeri Seks Hekayeleri Sex Hekayeleri 202 1 Azeri Seks Hekaye Azeri Seks Hekayeleri 2021 Ehtirasli Hekayeler 2021 Seks Hekaye Ehtirasli Seks Hekayeleri 2021 Seks Hekayeler Intim Hekayeler Erotik Hekayeler Seks Hekayeleri Sex Hekaye Azeri Sex Hekayeleri Zorlama Seks Hekayeleri Azeri Seks Seks Hekayeleri Mektebde Zorlama Seksi Sex Hekaye Oxu Hekaye Erotik Hekaye Sex Hekaye Porno Hekaye Azeri Hekaye Yeni Erotik Hekaye Sex Hekaye Anlatim Seks Hekaye Azeri Xxnx Olmuw Hekaye Azeri Sex Hekaye Hekaye Turk Seksi Hekaye Sex Hikaye Bizim Hikaye Seks Hikaye Porno Hikaye Erotik Hikaye Ensest Hikaye Hikaye Erotic Hikaye Oku Xxx Hikaye Anal Hikaye
Təsadüfi Hekayələr
Konser Sonrasinda Olanlar Oldu Samirle Ilk Seksim Masrutda Tanis Oldum Oglanla Sikisdim Komşularımızla Eş Degiştirdik Gıdıklarken Hatun Zevke Gelince Satici Qiz İşe Geç Geldim Diye Patronum Sikti Beni Annemle Ilişkim Esl Kayf Dümbük Kayınço Karısını Sanki Hiç Sikmemiş
Azeri Seks, Azeri Sex, Seks Yukle, Sex Yukle, Pulsuz Seks, Porno Yukle, Azeri Porno, Pulsuz Porno, Pulsuz Sex, Azeri Seksler, Seks Hekaye, Sex Hekaye, Azeri Seks Hekayeleri, Seksi Hekaye, Seks Hekayeleri, Erotik Hekayeler, Yeni Seks Hekayeleri, Ehtirasli Hekayeler, Zorlama Hekayeleri, Gelin Hekayeleri
© 2021 - SexHekaye.Biz2022-09-29 / Online: 5
MobTop.az